Thursday, July 03, 2008

samo da objasnim nesto vezano za iskustvo fakulteta

Želim samo da spomenem da postoje studenti čije se iskustvo ovog "fakulteta" razlikuje od mog, i želim to da obrazložim.

Postoje ljudi na ovom fakultetu koje nikada nisam imao prilike da sretnem, a za koje čujem samo reči hvale. Postoje studenti koji su imali priliku da rade sa takvim ljudima, a nisu se puno susretali sa onim nastavnicima koje studenti samo kunu.

Ali siguran sam da ne postoji nijedan student koji je imao apsolutno dobro iskustvo na ovom fakultetu, u smislu da nije sreo nijednu budalu, kao sto ne postoje ni studenti, pa eto čak ni ja, koji nije radio sa nekim dobrim čovekom, dobrim stručnjakom, pedagogom i dobrim profesorom.

Jako je bitno spomenuti da ovo ne zavisi od vas, studenata! Zavisi od vaših predaka, koji prenose prezime generacijama.

To prvo slovo prezimena je jako bitno za naš fakultet, i za studentsku karijeru na njemu jer je upravo to ono što određuje da li će te iz konstrukcija zapasti kod asistenta gde nema tog grafičkog rada koji može dobiti više od 6 poena tokom semestra (od mogućih 50), ili kod nekog ko vas uči, vodi na gradilište, lepo objašnjava, i kod koga je moguće dobiti čak i maksimum.

Na ispitu to slovo može značiti razliku između sale gde se studenti izbacuju jer drže flašu vode na stolu, ili gde se gleda u stranu na prepisivanje.

ali ono na šta se na kraju sve svede:


LJUDI, JEDNOM STUDIRATE, I JEDNOM PROLAZITE KROZ FAKULTET, AKO JE NEKO BIO TE LOSE SRECE, PA JE ZAPAO SAMO KOD BUDALA ILI VECITU SMENU KOJA MU NE ODGOVARA, TAJ IMA PRAVO DA KAZE DA JE OVA SKOLA LOSA

JEDNA TRULA JABUKA KVARI CELO BURE

ZATO POSTOJE STANDARDI, ZATO SE TI STANDARDI I NIVOI ODRZAVAJU,

UPRAVO ZATO DA SE ISKUSTVA NE BI TAKO DRASTICNO RAZLIKOVALA


Zato molim vas, izgovore i opravdanja poput "pa to se eto desilo samo jednom, dva put tri put, ili te godine, dve godine, tri godine za redom" zadržite za sebe. Tri godine lošeg iskustva je dovoljno da neko kaže da se školovao u jako lošoj školi, ma kakav harvard ona danas bila (a nije.. da se razumemo).



I samo za kraj, voleo bih da neko napiše iskustvo sa Master studija, koje treba da koštaju 4500 evra po godini. Tu nije u pitanju samo sala i asistent, već čitav smer, koji vam neko drugi diktira. I koliko sam razumeo, može se desiti da neki teoretirčar urbanizma, neko ko bi samo time u životu da se bavi, zapadne na konstruktivni smer gde bi crtao i računao svaki šraf u detalju, i obrnuto...

2 Comments:

At 1:49 PM, Anonymous Anonymous said...

Iskustvo sa mastera koji košta 4500? Pa ne znam, morali bi jednom malo da ujednače kriterijume po salama. Negde se ne radi ništa, a negde se otkineš... Pominjali su neku komisiju koja će ići po salama i ujednačavati kriterijum, ali nemam pojma šta je od toga bilo, jer nisam bio sve vreme prisutan...

 
At 3:15 PM, Anonymous Anonymous said...

Potpuno istinito. Ja sam sada prva godina i na vezbama iz razlicitih predmeta sam u razlicitim grupama.Elem, razlike su neverovatne. Nama je na prostoru zapao neki lik kod kog manje vise blejimo, on se ponekad pjavi i ponekad nesto i kaze, dok u nekim sala im 4h neumorno pricaju i asistent i plus dva demonstratora. Sta je bolje, pojma nemam. Meni je na konstrukcijama zapala Ljilja Djukanovic, jos nemam pojma kakva je, ali fazon je sto moramo da budemo precizni do bola, dok u nekim salama na graf.radovima opusteno pisu pisanim slovima legendu. U svakom slucaju, meni je kul sto cu kod ove da se iscimam, makar deluje da je pravicna, dok za onu Natasu...Jaoj. Ili ne daj Boze da mi je asistent cika Cak Noris.
Elem, ja sam jedino najebala po pitanju mehanike jer mi je asistent jedan mnogo kul lik koji mnogo voli da se zajebava pa nista necemo nauciti...

 

Post a Comment

<< Home