Sunday, December 02, 2007

CAAD 4 - Zakljucak

Zakljucak za ovaj predmet.


Definitivno su potrebni predmeti koji poducavaju studente radom za racunarom. Moja generacija je potpuno nepismena u ovom pogledu i to se istaklo na ovom predmetu.


Trenutak kada je nama ovaj predmet dosao je potpuno nelogican.

Tokom prve godine nismo imali nijedan predmet gde je moglo da se radi na kompjuteru, sve smo morali rucno, a raznorazni glupi predmeti i zastarele tehnike su toliko vremena oduzimale da nije bilo puno vremena da se van toga nesto uci.

Onda odjednom, na pocetku druge godine, dobili smo neke nove predmete, gde je obavezan bio rad na racunaru. Za urbanu strukturu, primera radi, morao je da se preda iskucan i odstampan rad, i to ni manje ni vise nego na laserskom stampacu, i sa raznim drugim specifikacijama u word-u koje se su morale da se ispostuju.

Racunarski centar nije imao dovoljno kapaciteta za sve studente, a mi nismo imali preduslov da posedujemo racunar pre upisa na fakultet kako bi smo mogli da radimo ove zadatke.


Prvi kompjuterski predmet smo dobili nakon ovoga.


Onda, nivo na kom je predmet odrzan je, po meni barem, bio krajnje neozbiljan. Za ovo ne postoji opravdanje, jer smo na prvoj godini imali Arhitektonsko Crtanje koje nije bilo nimalo naivno, koje je ubedljivo najvise vremena oduzimalo na prvoj godini (kad se setim, ispadne samo da sam to radio) i gde su se koristili ozbiljni i veoma opasni alati. Kako sad sa smo sa toga dosli na ovu salu od predmeta, nije mi jasno.



Zatim, zasto smo radili predmet na sajtu islamske zajednice, a ne na sajtu naseg fakulteta, bezi svakoj logici.

Sajt arhitektonskog fakulteta postoji, ali ga niko ne odrzava. Postoje i neki "strucnjaci" koji primaju plate da bi ga odrzavali i da bi ga nacilini funkcionalnim ali nista se od toga nije desilo. Bili smo primorani da radimo preko sajta koji se nalazi na drugoj strani okeana, i cesto se desavalo da je sajt nepristupacan, pa smo dolazili u situaciju da se nalazimo na NASEM fakultetu, u NASEM RACUNARSKOM CENTRU, i da ne mozemo da pristupimo sajtu preko koga pratimo predmet...



Ovaj predmet je mogao biti mnogo toga, mogao je biti koristan, mogao je biti dobar, umesto toga stice se utisak da je u pitanu bila jedna neslana sala.

I'm a barbie girl, in a barbie world....

1 Comments:

At 5:41 AM, Anonymous Anonymous said...

I ja sam prosla kroz sve ovo.
Jedino mi je drago sto sam iz svih ovih nestrucnih predavanja, vezbi i programa jos jednom shvatila da od ovog fakulteta ne mogu da ocekujem apsolutno nista!

Arhitekturu, kako nam je oni serviraju, mnogo je lakse uciti pomocu googla i helpa nekog programa, u svojoj sobi, a ne u amfiteatru u uzasnim uslovima, a jos cete biti u toku sa onim sto se desava oko vas i u svetu.

Sreca u nesreci je sto imam racunar i pristojnu vezu, pa mogu sebi da priustim pretrazivanje sajtova koji se bave nasom strukom i mogu slobodno da kazem da sam na internetu dobila vise znanja nego u skriptama, amfiteatru i salama arhitektonskog fakulteta.

Tuzno, ali istinito...

 

Post a Comment

<< Home